Waar kan ik klap lijsten kopen?

Ik ben op zoek na lijsten die bij de supermarkt hangen waar hun de reclame posters in hangen, dat ik geloof ik een klap systeem, iemand een idee waar en of die te koop.zijn voor particulier? Op afmetingen 1,70meter hoog x 1,20 meter breed...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
1K
Antoni
9 jaar geleden
Bedoel je zo'n lijsten die ook in bushokjes, abri's, hangen? Misschien kan je daarvoor eens informeren bij Exterion Media, bij JCDecaux, bij ABC Media of bij Centercom. Deze bedrijven verzorgen het ophangen en vervangen van abriposters.

Antwoorden (1)

De lijsten die jij bedoeld heten cliplijsten.

Ik heb een bron bijgevoegd. (Beslist.nl)
Dit is een verzamelsite. De grote die jij graag wilt heb ik niet kunnen vinden.
wel de A0 variant van 1189x841mm (1,12x0,84m)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hi Ingrid, Zoek je een fysieke winkel, of een winkel online? Groetjes, André (ik moest de reactie even hier plaatsen ipv bij 'antwoord'.