topmatras verschuift, wat te doen?

wanneer ik na een nachtje slapen wakker wordt is mijn topmatras verschoven.

ik heb een 2 persoons boxspring en ik en mijn vriendin zijn geen wilde slapers. er zit al antislip op van zichzelf.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
3.8K

Het beste antwoord

Zou er nog een anti slip bij leggen, direct op het onderstel,en dan pas het matras erop.
Dit soort anti slip is te koop in een bedden zaak.
Wij hadden dit probleem ook,en is goed opgelost door die zaak.
Die mensen hebben ervaring, die moeten je kunnen helpen.
Onze matras was s,morgens wel 20 cm verschoven,maar is nu
opgelost.
burgos