Waar vind ik restanten van een Gamma laminaatvloer?

Door een lekkende radiator is mijn vloer beschadigd. Ik krijg van de verzekering alleen het beschadigde deel vergoed maar de vloer is niet meer leverbaar. Het gaat om een Jan des Bouvrie vloer wit eiken gekocht bij de Gamma in 2009. Waar zou ik nog een paar dozen voerdelen kunnen krijgen?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik heb de Gamma al gebeld en de leverancier maar het echt niet meer te koop of te bestellen. Sta ook op marktplaats maar daar krijg ik nog geen reacties op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ik vragen hoeveel je hebt en of je het aan mij wilt verkopen?

Het beste antwoord

je kan misschien es een mailtje sturen naar Jan de Bouvrie zelf. Dat klinkt wel wat raar, maar wie weet heeft hij nog adressen waar die vloer te koop is. verder zou ik echt alle tweedehandssites gebruiken die je maar kan vinden. Ook buitenlandse, Jan werkt niet enkel in Nederland natuurlijk...
Als dat allemaal niet helpt zal je creatief moeten zijn helaas. Bv. een witte vloer zoeken met dezelfde tekening en dan met een beschadigde plank naar een verfwinkel waar men ook beits, vernis e.d.m. maakt. En daar de kleur laten maken. Nieuwe vloerdelen plaatsen, lichtjes afschuren en de kleur erop. Ik begrijp heel goed dat dit je de haren ten berge doet rijzen, je hebt immers niet voor niet een designvloer gekocht. Maar een beschadigde vloer is ook niet je dat, en misschien is onder je radiator niet zo te merken dat er een licht kleurverschil of designverschil is. Er zijn allicht nog andere creatieve oplossingen.
Succes ermee!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed plan ga morgen gelijk Jan des Bouvrie mailen.
De beschadiging zit helaas niet alleen onder de radiator maar een heel stuk de woonkamer in dus het is hartstikke zichtbaar :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaad een mailtje naar Jan des Bouvrie gestuurd en via hen nog een paar pakken vloerdelen kunnen kopen. Bedankt voor de goede tip!

Andere antwoorden (3)

Je zou altijd op Marktplaats oid kunnen kijken. Meestal verkopen ze het daar wel. Wat ook kan is het nabestellen, als dat niet kan moet je toch echt naar tweedehands gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige die jouw daar toch antwoord op moet kunnen geven is de Gamma.Je zou het op marktplaats kunnen proberen,en als dat niet lukt moet je zelf voor een oplossing zorgen.Je zou het laminaat onder een kast enz,enz vandaan kunnen halen,dan heb je exact het zelfde.
Succ6
burgos
12 jaar geleden
Waarom zet je niet een advertentie bij de supermarkt of regiosite bij jullie in de buurt.
Er zijn altijd mensen die de zelfde vloer destijds hebben gekocht.
Inclusief kleur en nummer natuurlijk.
Kost niets en is beslist een slimme zet.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed idee, thanx