Op marktplaats.
Die in de link is de vraagprijs exact 20 euro, maar daar komen eventuele verzendkosten bij.
Er staan er meerdere waarop je kunt bieden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nieuw vind je ze niet voor die prijs, op Marktplaats staan er wel voor rond de 20 euro te koop.
http://www.marktplaats.nl/z/witgoed-en-apparatuur/wekkers/wake-up-light.html?query=wake+up+light&categoryId=1458
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb bij de Kijkshop een wake-up light gekocht voor ongeveer 20 euro een tijd geleden. Dit was alleen geen Philips, maar een namaak. Wellicht hebben ze die nog steeds.