Hoe hang ik een bord aan de wand?

Ik heb twee mooi beschilderde (etens)borden. Het zijn herinneringen aan Italië. Ze zijn vrij dik en zwaar. De diameter is ongeveer 25 cm.

Nu wil ik die borden aan de wand hangen. Hoe doe ik dat het beste? Zijn er bevestigingssystemen voor?

10 jaar geleden
in: Interieur
1.4K

Het beste antwoord

daar zijn speciale bordenophangers voor 2 soorten.
1. een plakkertje met een haakje
2. haken met een soort veer (zie link bij bron)

de tweede lijkt mij het stevigste.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
plusje. nummer 2 is inderdaad het handigst! blijven jaren zitten en je loopt niet het risico dat het bord losschiet en kapot valt

Andere antwoorden (1)

Daar zijn speciale systemen voor, bordenhangers genaamd. Ik heb een link bijgevoegd als voorbeeld, maar ze zijn ook wel niet-online te vinden hoor.
anneliez