Waar haal je losse kussens vandaan?

Ik ga voor het eerst op mezelf wonen en koop veel leuke kussenhoezen, maar ik ben niet thuis in een heleboel zaken omtrent het winkelen van de inzet. Waar haal je de vullingen voor de kussenhoezen vandaan en hoeveel kost dat ongeveer voor een gemiddeld kussentje van een centimeter of 40x40 of bijvoorbeeld 50x50, gewoon een kussentje voor op de bank dus.

Toegevoegd na 16 minuten:
Dank jullie voor de antwoorden! Dat valt me alles mee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1K

Antwoorden (3)

In grote warenhuizen koop je kussenvullingen. Bijvoorbeeld V&D, Ikea, of Kwantum. Hoeveel kosten die, ik schat in tussen de drie euro voor een kleine en vijf euro voor een grote.
Maar vaak hebben ze al gevulde kussenhoezen te koop. Vooral bij Xenos kun je daarvoor slagen.
Amadea
11 jaar geleden
Neem eens een kijkje bij Ikea. Die hebben naast afritsbare bonte hoezen waar al een kussen inzit ook losse kussens. Ik gebruik ze zelf ook, zowel voor de sier op de bank als op een kermisbed als ik meer als 1 logee krijg en ze voldoen prima. Voor een goede prijs verkrijgbaar in diverse maten en kleuren onder de naam Granat. Sowieso is Ikea voor beginners zoals jij ideaal. Veel plezier en succes met inkopen en sla vooral de Zweedse balletjes niet over.... ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overal liggen kussentjes te koop.
Bij de Action
Bij de Blokker
Bij de Wibra
Bij de Xenos.
Bij V&D en de Bijenkorf
en ook op de markt.
Bij de Lidl en de ALdi hebben ze ook vaak kussens,
die zijn met hoes en al soms nog goedkoper dan
de losse binnenkussens.
Voor zeg maar 4,50 euro heb je al een kussentje.