Zijn er ergens betaalbare kastknopjes voor een kinderkamer te koop?

Ik kan alleen maar knopjes van 4-5 euro per stuk vinden. Ik heb er zes nodig, maar wil er niet zoveel geld aan uitgeven. Wie weet waar ik goedkopere knopjes voor een kinderkast kan kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
1.2K
Poet
9 jaar geleden
Hier zitten er bij voor onder €2. Daar komen de verzendkosten dan wel weer bij...
http://www.porseleinenknoppen.nl/c-1587409/kastknoppen-for-the-kids/

Antwoorden (4)

Goedkoopste bij mij bekend bij IKEA.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij de Xenos
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de bouwmarkten zoals praxis.

Of als je van vintage houd, bij de kringloop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Via marktplaats worden ze ook wel aangeboden. Vooral de echte kinder-dingen die mensen ook graag weer kwijt willen als de kinderen er te oud voor worden.