Zijn er sites waar je goedkope accessoires (zoals bij de Action) voor in huis kunt kopen?

Ik ben gek op winkels als de Action en Big Bazar, maar ook de Xenos vind ik erg leuk. Ik ben helaas ziek dus huisgebonden.. ik vroeg mij dus af, zijn er soortgelijke online winkels die thuis bezorgen? Ik heb zelf ook al even gezocht maar kan niet echt iets vinden... alvast bedankt :)!

Voor de mensen die misschien denken "waarom moet het goedkoop" ik heb op dit moment een bijstandsuitkering (omdat ik dus ziek ben) en heb dus niet veel (geen) geld voor luxe artikelen maar ik wil het toch graag gezellig in huis maken...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
19.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
miss miniinthebox.nl?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb even gekeken maar krijg een rare site, soort reclame, geen winkel..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Miniinthebox.com, dx.com en wat andere Chinese sites zou je kunnen raadplegen. Vrij goedkoop, relatief snelle levering, soms binnen een week zelfs en het kost amper wat...
liveisgreat
9 jaar geleden
vergelijk zeker ook de verzendkosten...
en veel sterkte in deze moeilijke periode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus toen je nog niet ziek was, was het niet gezellig in je huis?
Ik zou m'n geld in dit soort situaties voor nuttige dingen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh echt Gollem.. ?.. Dus als ik een 30 euro zou willen uitgeven aan wat kaarsen en een herfststukje zodat het gezellig en warm in mijn huis voelt waar ik 24/7 alleen ben omdat ik ziek ben en daar zo goed als depressief van ben en die warmte/gezelligheid mij net iets minder k*t laat voelen.. daar heb jij een probleem mee? Het gaat hier niet om honderden euro's, wat dat heb ik niet, en dat is het mij ook niet waard, ik heb het over een aantal tientallen euro's, zo rond de 30 euro dat het even iets warmer voelt nu met de koude dagen weer op komst.. en ik vind overigens ook dat ik mij helemaal niet aan jou of aan iemand anders hoef te verantwoorden.... maar goed. Misschien dat je het nu iets beter snapt.
Amadea
9 jaar geleden
@mahein: Is het geen optie om iemand voor jou bij de Action, Big Bazar of Xenos te laten halen wat jij wilt? Een buurvrouw, vriendin, of kennis? Ik vind het zelf altijd leuk om boodschappen te doen, en doe dat graag voor een zieke.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat zou een oplossing kunnen zijn Amadea, maar vraag al zoveel van ze.. :( en de folders zijn nooit echt uitgebreid (of ik kijk verkeerd) dus heb dan niet echt een goed idee wat er allemaal is. Maar het is wellicht een optie :) bedankt :)!
liveisgreat
9 jaar geleden
Gollem, je opmerking komt vanuit een bezorgdheid en dat is heel mooi van je. Maar een mens geneest niet enkel door pillen en behandelingen, maar ook door hoe hij zich voelt.
ik vind het juist goed dat mahein de klik maakt om zich te omringen met leuke dingen die haar beter doen voelen.
@mahein : ik weet natuurlijk niet welke ziekte je hebt (en hoef dat ook niet te weten), maar mijn dochter gaat soms met zieke mensen in een rolstoel op stap (voor haar job). een stukje met de wagen en dan met de rolstoel in de winkel. als het voor jou zou kunnen, is dat misschien ook een optie? Er zijn ook vrijwilligersorganisaties die dat op zich nemen, zodat je niet bij je buren e.d. terecht moet.
Maar hoe dan ook, doe maar alles om je beter te gaan voelen, want lichaam en geest zijn nauw met elkaar vonden. Lees niet alleen dingen over je ziekte bv. en kijk zeker niet naar het nieuws (dat nu in handen is van mensen die als opdracht hebben alles zo verschrikkelijk mogelijk voor te stellen, heb ik de indruk :-)), maar probeer zoveel mogelijk dingen te doen waar je van kan genieten. écht genieten he, waar je mee kan lachen of een warm gevoel van krijgt (ik krijg dat bv. altijd bij komische video's over katten, die zijn zo hilarisch die dieren...Maar misschien is dat bij jou iets anders : natuurdocumentaires, programma's over huisinrichting, kookprogramma's of gelijk wat waar je echt van geniet...).
Als er in de gemeente waar je woont bezoekdiensten zijn voor zieken (in mijn gemeente bestaat dat volop), maak er dan gebruik van. En vraag iemand die vrolijk is en niet over je ziekte praat.
Echt, het is prima wat je wil doen. Ik ben helaas niet zo thuis in goedkope internetwinkels, maar je alvast daar snel iets vindt. Maar ook al heb je niet veel geld, je kan inspiratie opdoen bij duurdere sites, zoals Maison du monde, Bazar Bizar of gewoon genieten op Pinterest waar er een heleboel prachtige plaatjes staan over alle thema's. En de ideeën zijn dan vaak uit te voeren met véél goedkopere middelen, die je in goedkope winkels vindt. Geniet ervan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt @Liveisgreat voor je reactie :)! Ik probeer ook zeker zoveel mogelijk te genieten, maar kijk wel naar het nieuws hoor :). Ja ik kijk veel series en films, daar kan ik echt van genieten :) Bedankt voor je tips :)!
liveisgreat
9 jaar geleden
ja, het nieuws is wat verslavend. series zijn vaak ook gebouwd op kommer en kwel (en ook verslavend) idem met films. Daar kan je van genieten, dat neem ik aan, omdat het de aandacht afleidt e.d., maar tegelijk wordt je ondergedompeld in een hoop negativiteit.
elke ziekte is een roep naar verandering. als je hetzelfde blijft doen dat wat je altijd gedaan hebt zal er niets veranderen. meer en meer dokters erkennen het verband tussen lichaam en geest. Dit is dus geen new age gelul. In het universitair ziekenhuis van Gent is er een afdeling waar je met alternatieve middelen (bv. meditatie, yoga, positief leren denken...) bepaalde ziektes kan aanpakken. tegelijk met een medische behandeling natuurlijk. De resultaten zijn verbluffend.
maar het is jouw eigen keuze als je toch naar dingen wil kijken die negativiteit in je huiskamer en jezelf pompen. je zou inderdaad afkickverschijnselen krijgen mocht je ermee stoppen, en misschien ook enkele vrienden verliezen die je "nieuwe weg" maar raar vinden. Maar kies je er niet voor en wil je leven zoals je altijd al geleefd hebt, dan is daar helemaal niks mis mee, elke keuze is goed en iedere weg is goed. en iedereen verandert als hij eraan toe is.
Mocht je het toch eens over een andere boeg willen gooien, dan raad ik je "je kunt je leven helen" van Louise Hay aan. geen verwijtend vingertje, maar een heleboel tips over omgaan met ziekte.
En zoals gezegd, ik vind het prima dat je je wil omringen met dingen waar je van houdt, die je mooi vindt.

Het beste antwoord

Kijk eens bij de iets kleinere webshops naar woonaccessoires zoals op http://www.shopdiva.nl/07/wonen/0102/accessoires/ waar er best wel veel op staan. Vaak hebben zij sale, opruiming of een koopjeshoek met leuke spulletjes met veel korting. Vooral als het de laatste stuks zijn.

Met een beetje zoeken en vergelijken van de verzendkosten ben je soms niet heel veel duurder uit en kun je af en toe ook nog leuke merk spulletjes scoren van bijvoorbeeld Countryfield, Riverdale of Appletree.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is wel een leuke sites met leuke links, bedankt :)!

Andere antwoorden (2)

Beste mahein,

Misschien is deze website wat je zoekt: http://www.budgetland.nl. Zij verkopen veel goedkope woonaccessoires en andere spulletjes die je thuis kunt laten bezorgen.
Daarnaast heeft de HEMA ook een webshop (www.hema.nl) , al is die wat duurder dan de budgetshop.

Groeten,

Moveria
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor je reactie. Helaas heeft de budgetshop (heb net even gekeken) weinig aanbod (een aantal schilderijen..) maar toch bedankt :)! Hema is inderdaad wel wat te duur voor mij op dit moment..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor spulletjes zoek je dan precies?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat kaarsen, misschien een aantal leuke herfststukjes :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar kaarsen hebben ze ook hoor, en nog goedkoop ook. Kijk maar hier: http://www.budgetland.nl/geschenk-en-kado-kaarsen-c-39_57.html Als je in de linker balk kijkt, zie je alle andere categorieën. Ze hebben veel meer dan een paar schilderijen ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oooh oke, bedankt, ja dan heb ik een beetje verkeerd gekeken ;)!
Hoi Mahein,
Ik zou het eens proberen bij Actiondeal.nl Deze site verkoopt action/xenos achtige producten voor je huis en zo.

Sterkte met je ziekte!

Liefs,

Judith