Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk(e) merk of type waterbesparende stortbak of toiletreservoir is geschikt om mijn huidige toilet te vervangen?

Ik wil mijn huidige toiletreservoir met één knop vervangen met een toiletreservoir met twee knoppen. Ik wil geen complete nieuwe toiletpot aanschaffen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
969

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt gewoon een standaard stortbak van de bouwmarkt nemen. Deze sluit je aan op de waterleiding (uiteraard) en aan de onderkant van de stortbak gaat een L bocht de achterkant van het toilet in. Die aansluiting druk je in het gat van het toilet met een waterdichte sok. De afmeting is standaard.

Wil je echt goedkoop, kijk dan eens op Marktplaats voor een nieuwe. Sommige mensen hebben zo'n ding over en koop je voor rond de 2 tientjes.

Voor de aansluiting stortbak aan het kraantje zou ik een flexibele slang nemen. Let wel op de juiste lengte. Het scheelt een hoop buigen en gedoe.
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding