Hoe kom ik erachter wat voor soort bankstel ik heb?

Ik heb een gratis bank gekregen, een tweezitter. Ik vind hem zo leuk dat ik de 3 zitter er ook van wil. Alleen dit is moeilijk te zoeken qua kleur en style.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
5.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een foto erbij plaatst is er misschien iemand hier die het weet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vragen aan degene van wie je 'm gekregen hebt?
Amadea
9 jaar geleden
Kijk eens aan de onderkant of niet ergens een naam te vinden is.

Antwoorden (1)

Bij mijn bank staat bij de achterpoot een label, waar de fabrikant op staat. Ook is de merknaam in het leer gestanst (aan de zijkant van de bank onderin). Ook zijn de kussens voorzien van de merknaam als je de hoes openritst. Wellicht kun je bij jouw bank de merknaam op dezelfde plek vinden? Dan kun je gericht op leverancier zoeken, heb je meer kans dat je de goede bank vind.