Hoe krijg ik die stinkende rook lucht uit me woning,en hoe krijg ik nicotine van me muren/plafonds??? vorige bewoners rookte!

nicotine /stank

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
4.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk eerst eens na of je er wel echt last van hebt.. Vaak is het zo gedaan met vieze luchtjes, kijk maar naar de antwoorden, het valt best mee hoor.

Het beste antwoord

Je kunt schoonmaken wat je wilt, maar de nicotine komt steeds weer terug met gewone of zelfs superdekkende latex. Geloof me, ik spreek uit ervaring! 3-4 keer heb ik alles met ammoniak schoongemaakt toen ik verhuisd was
naar net zo`n huis. Superdekkende latex gerold en was ik beneden klaar, alles mooi wit, begon boven, klaar, alles ook daar mooi wit, kwam weer beneden, alles weer geel. Nicotine slaat altijd weer door. Koop gelijk Alabastine 2 in 1
muur/ plafondverf. Dan is het na één keer gedekt en blijft wit. Het hele huis ruikt dan lekker naar verf en de rooklucht ruik je ook niet meer. Ik geef toe, het is niet goedkoop zo`n blik, maar 3 emmers latex ook niet en het is in één keer klaar. Alabastine 2 in 1 bevat een voorstrijkmiddel en een dekkende verf in één. Het is er zelfs speciaal voor nicotine doorslag. Neem maar van mij aan, dat dit het enigste is dat echt werkt.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waardevolle tip
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt ga het zeker proberen

Andere antwoorden (7)

een bakje met azijn op de kast zetten en een spons er bij in. daar trekt de lucht in,.
de muren en plafonds moet je opnieuw sausen of behangen ben ik bang. de rook krijg je daar niet meer uit
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou eerder opnieuw verhuizen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Das makkelijk zegt jong!
Alle ramen en deuren openzetten. Alles met ammoniak afnemen en daarna witte salie op een schoteltje branden. Salie heeft een zware geur, maar verdwijnt ook heel snel, samen met de vieze luchtjes.

Ook kun je schoteltjes ammoniak overal neerzetten, of spiritus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je muren en plafond afspuiten met een oplossing van water en amoniak.
Daarna opnieuw sausen of behangen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schoteltjes met allerlei rommel kunnen wel een overheersende geur verspreiden, maar doen niets aan de stank. Het duurt minstens een jaar voordat de ergste stank eruit is. Overschilderen is wel veel werk, maar er zit weinig anders op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die stinkende lucht is gewoon een kwestie van alles, maar dan ook alles heel goed schoonmaken.
Nicotine van muren plafons, enigste manier is verven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bleu wonder van Sorbo

Werkt zeer goed ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inhoud 750 ml
Prijs per 100 ml € 0,56
Soort allesreiniger
Geur -
Verpakking fles
Fabrikant Nedac Sorbo bv
Telefoon fabrikant (026) 319 44 44
Website fabrikant sorbo.nl

THE BEST OF THE BEST