Waar kan ik een ikea kalkant lamp kopen?

Een badkamer plafond lamp van IKEA uit rondom 2006

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Als Ikea hem zelf niet meer verkoopt dan een beetje de kringloopwinkels in de omgeving af. Daar komen vrijwel alle Ikea spullen na verloop van tijd vanzelf terecht. Of de bouwmarkten in de omgeving af om te kijken of ze een lamp hebben die er op lijkt (meestal lijken meubels/lampen van de bouwmarkten verdacht veel op spullen van de Ikea...).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goede tip.

Andere antwoorden (1)

Als IKEA hem zelf niet meer in het assortiment heeft is er maar 1 mogelijkheid: Tweedehands. Maar dan moet er natuurlijk wel iemand zijn die hem verkoopt.

IKEA wisselt zo nu en dan hun assortiment. Als het op is, dan is het op helaas. Dat heb ik gehad met de BENNO Cd rekjes die je aan de muur kon hangen. Die wilde ik graag maar ze werden niet meer verkocht.

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor alsnog zie ik maar een paar verkopers, allemaal uit het buitenland Engeland, Amerika, Italië