Waat vind ik goedkoop laminaat?

Ik ga binnenkort verhuizen naar een (tijdelijke) huurwoning en ben op zoek naar betaalbaar laminaat van 7mm. Liefst icm ondervloer. Iemand een goed adres?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.9K

Antwoorden (5)

Wij hebben goede ervaringen met de Tundra laminaatvloer van Ikea, je kunt bij Ikea zowel de vloer, de plinten, de ondervloer en het materiaal kopen, de laminaatvloer zelf kost 5,99 per vierkante meter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikea heeft nog goedkoper ! € 3,49
http://www.goedkooplaminaatvloer.nl/2012/04/goedkoop-laminaat-bij-ikea.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikea heeft wel goedkoper laminaat, maar of dat net zo goed is, dat weet ik niet, Tundra is van goede kwaliteit en kun je ook in de woonkamer leggen, op de verpakkingen kun je wel zien voor welke ruimte in huis het laminaat geschikt is.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ikea Tundra heb ik in mijn hele huis, prima spul!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk er zijn een heleboel soorten, ikzelf heb QUICK STEP.
Maar de vraag was goedkoop laminaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5,99 euro per vierkante meter is goedkoop, als je voor weinig ook nog goed kan kopen, dan lijkt me dat wel een optie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook de Tundra van Ikea! Echt prima spul, zeker aan te raden!.
Er zijn overal dump winkels te vinden die restpartijen verkopen. Ook via marktplaats worden vaak 2e hands vloeren aan geboden die je vaak voor een appel en een ei kan overnemen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom een min-duim? Dit antwoord sluit juist goed aan op de vraag. +!
Je hebt de laminaat outlet ook gamma parket is prima. Alle bouwmarkten hebben goed laminaat en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Momenteel loopt een speciale actie bij Brico waar men 21 % korting geeft op laminaat, dat is wel een grote korting.
In het voorjaar zijn er diverse dhz-zaken die lente korting geven, even de kat uit de boom kijken kan geld opleveren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeil met een laminaatprofiel/motief, lekker goedkoop -zeker omdat het tijdelijke bewoning betreft- en voor hergebruik geschikt in je nieuwe huis (bijv. stukken knippen voor de vloeren van kasten).
Carpetright heeft altijd wel goedkope aanbiedingen.