Werken spinnenverjagers?

Ik ben héél erg bang voor spinnen en wil ze niet in mijn huis, maar ik wil ze ook niet doodmaken. Er zijn meerder producten te koop, maar wil graag weten welke betrouwbaar zijn en ook echt werken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik heb liever een spinnetje ergens dan de insecten die spinnen eten
Cryofiel
10 jaar geleden
De enige echte oplossing is natuurlijk: iets doen aan je angst voor spinnen. Die paar spinnen zijn namelijk het probleem niet. Jouw angst is het enige probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een vriendin had een paar jaar geleden iets op de muren gespoten waardoor de spinnendraden niet konden hechten. Hielp heel goed volgens haar, de spinnen bleven helemaal weg, maar ik weet niet meer hoe het heet. ook ik heb liever spinnen dan muggen trouwens

Antwoorden (1)

Onafhankelijk onderzoek hiernaar heb ik niet kunnen vinden, alleen onderstaand filmpje met een test (eerste film). Misschien heb je daar iets aan?
http://video.dainutekstai.lt/spinnenverjager.html

In 2006 heeft Radar van de Tros er aandacht aan geschonken, maar die uitzending is helaas niet meer beschikbaar.

Vraag is eerder gesteld:
http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/elektronische-spinnenverjager.368727
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Hoe bedoel je "niet meer beschikbaar"? Zo'n uitzending is vast nog wel op DVD verkrijgbaar bij (het archief van) het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum, via www.beeldengeluid.nl of http://zoeken.beeldengeluid.nl.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien wel; ik bedoelde via internet "uitzending gemist".