Welke maat dekbed is geschikt voor een tweepersoonsbed van 140x200

Ik wil dat mijn dekbed lekker ruim valt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Wij gebruiken daar voor een 220x240cm dekbed voor en dat is ruim voldoende,een 200x200 is wat krap.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies niet gaan beknibbelen op een stukje stof!
Ivana
10 jaar geleden
Wij hebben ook een 240x220.
200x200 is te klein voor "lekker ruim".

Andere antwoorden (2)

Met deze maat zou je een dekbed van 200 X 200 kunnen nemen,maar uit eigen ervaring vind ik een twee pers. maar niets en heb zelf 2 X een 1 pers dekbed van 140 X 200,dan heb je ook niet de kans dat je door de ander zonder dekbed komt te liggen.,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke top. Daar heb ik nog niet aan gedacht
Bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan.
Als jij wilt dat het heel veel ruim valt dan zal ik 200*240 kiezen.Maar dan gaat het niet zo goed met het bed opmaken.
Ik kies liever een maat die pas goed komt.
Bronnen: