Wat is Quinty van eigen huis en tuin van beroep, hoe noem je haar beroep? En wat voor een opleiding heb je daar voor nodig? T liefst WO of HBO.

Ik doe vwo en ik vind het beroep wat zij doet heel erg leuk en wil daar later waarschijnlijk iets mee doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Quinty verzint dat echt niet allemaal zelf, ze is gewoon een presentatrice die voorgekauwde knutselwerkjes uitvoert en vooral mooi staat te zijn voor de camera.

Daar is geen opleiding voor, alleen een dosis geluk om op deze manier je geld te kunnen verdienen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal eens. Toch kun je zelf je hier wel in verdiepen als je dit leuk vindt. Je kunt bijvoorbeeld naar het vak van binnenhuisarchitect/ architect kijken. Maar dit gaat wel over bouwen en niet over presenteren. http://www.verbouwkosten.com/architect/