welke winkel had deze of volgende week een stellingkast in de aanbieding voor 14,95?????

kan het nergens meer terug vinden:(

(of als er ergens een goedkopere is is het ook altijd leuk;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
Amadea
10 jaar geleden
Reken er dan maar wel op dat hij niet lang mee zal gaan. Kunststof buigt relatief snel door. Je kunt beter een van ijzer kopen voor het (drie)dubbele bedrag want daar heb je jaren langer plezier van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het is die die crea gestuurd heeft maar weet niet of ie van plastic is......
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja geloof het wel idd :(
kijk ik even verder voor een goedkope metalen:):)
Amadea
10 jaar geleden
Jazeker, die is van kunststof. Dat kan ook niet anders voor zo'n bedrag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zag inmiddels dat Ikea een metalen voor 9 euro heeft....denk dat dat hem wordt::)

Het beste antwoord

Van 13 tot 24 juli is dat bij Marskramer het geval. Hij kost 14,99

Toegevoegd na 26 minuten:
Een zwaarder metalen model is in de aktie bij Formido, voor 29,95
http://www.formido.nl/assortiment/meubelen/opbergsystemen/wandrekken/sem-zwaar-metalen-opbergrek-compact-formaat-00412449.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default1

Maar ook bij Wehkamp vind je een voordelig metalen rek, voor 24,95, maar dat wordt inclusief verzenden denk ik duurder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat is hem:):):)
thanks, ik dacht aldi, lidl, gamma karwei......allemaal niet maar dit is m:):)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:) Nu nog hopen dat ze hem nog hebben...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kreeg een tip dat ie van plastic niet zo stevig is, nu zag ik bij Ikea een metalen voor 9 euro!!!!:):)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een koopje, naar IKEA dan, zo goedkoop vind je dat nergens anders. :)