Wat zijn de gevolgen dat ik mijn betaalde kavel niet kunt ophalen?

Ik heb mijn betaalde kavel niet opgehaald, wat nu??

een jaar geleden
in: Interieur
1.4K
TurfGraver
een jaar geleden
Hoe bedoel je kavel ophalen?
Bordensteker
een jaar geleden
Een veilingbedrijf zal verwachten dat jij dan alsnog zo snel mogelijk bij hen aan zal kloppen. Als je dat nalaat, raak je uiteindelijk je betaalde geld én de kavel kwijt ... er zal vast wel iets over zulke situaties in een reglement staan.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
En mogelijk wordt je ook voor de extra kosten voor de vernietiging van het product aangeslagen.
Utrecht
een jaar geleden
Ze hebben je gegevens. Dus je zal een rekening krijgen. evt. met verhogingen en uiteindelijk een deurwaarder.
HannekeJanssen
een jaar geleden
Vraagsteller heeft al betaald. Dus is hooguit zijn kavel én zijn geld kwijt, en krijgt mogelijk extra kosten voor vernietiging, of opnieuw aanbieden, oid.
LeonardN
een jaar geleden
@Utrecht
"Ze hebben je gegevens. Dus je ZAL een rekening krijgen. evt. met verhogingen en uiteindelijk een deurwaarder."
Je zegt dat alsof dat de enige optie is.
Vaak zal men het als positief ervaren lijkt me. Verkoopt men het een tweede maal. Dubbele inkomsten!
Zou wat zuur zijn als je dan nog extra kosten in rekening gaat brengen. Of mis ik wat?!
tinus1969
een jaar geleden
Heb je al contact gehad met de veiling/aanbieder?

Antwoorden (1)

Als je je betaalde kavel niet kunt ophalen, kan dit verschillende gevolgen hebben. Je kunt bijvoorbeeld een boete krijgen, of je kunt worden gediskwalificeerd voor de veiling. Het is daarom belangrijk om je kavel op tijd op te halen.
10 maanden geleden