Hoe check jeof een bedrijf betrouwbaar is? Matras avies Nederland, Naaldwijkseweg 35, 2291 PA Wateringen

Ik krijg het aanbod om ee matras te kopen voor 550 euro. Na een jaar krijg ik het bedrag terug als ik meewerk aan promoties oor het bedijf.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

KvK-Nummer,
Kamer van Koophandel (KvK) registreert alle bedrijven en ook of er meldingen van onbetrouwbaarheid worden gemaakt. Vraag het KvK-nummer van het bedrijf en trek het na. Dan nog hoeft het niet 100% betrouwbaar te zijn(!) maar ben je wel al een stuk zekerder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank. Was een zinvol antwoord

Andere antwoorden (1)

Het bedrijf is zo te zien niet aangesloten bij CBW of de geschillencommissie wonen.
Bij problemen en klachten is het daarom erg moeilijk om dit op te lossen.

Een CBW-erkende woonwinkel is een winkel die artikelen voor woninginrichting verkoopt en is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen.

De Geschillencommissie Wonen behandelt klachten van consumenten tegen winkels die keukens, badkamers of spullen voor de inrichting van uw woning verkopen. Ook bijvoorbeeld slaapkamer, het bed, een kast of het matras.

Het komt overigens regelmatig voor dat bedrijven die geld terug beloven inmiddels failliet zijn op het moment dat ze zouden moeten terugbetalen. Het kan ook zijn dat je niet aan de voorwaarden kan of wil voldoen en daardoor het bedrag niet terug krijgt.