Kun je laminaat met dezelfde kleurcode combineren?

Ik heb twee laminaatsoorten op het oog alleen wegens ''uit ons assortiment'' heb ik het op marktplaats gevonden (wel nieuw in doos, restant) Op de foto's zie je de twee soorten laminaten.

Het zijn beide laminaat van de kleur eiken wit, met kleurcode D2951. Ook de afmetingen kloppen met elkaar en de dikte (6mm) klopt ook. Kan ik dit combineren ook al is het een ander merk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
2.8K

Het beste antwoord

Zonde van het geld,wij adviseren zo iets nooit aan een klant.
Het is nooit de zelfde kleur of structuur.
Er zijn zo veel aanbiedingen in laminaat zoek gewoon nog
even verder.
Ik vind dat je de gok niet moet nemen.
burgos