Ik wil mijn huiskamer graag lekker laten ruiken, welk product is het beste?

Ik heb nu stokjes in geurwater van Intratuin. De geur is lekker maar verspreidt niet goed. Wat werkt wel goed? Ik wil geen chemische troep zoals Brise.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
2.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En wat is dat geurwater van Intratuin dan?
Zou dat geen chemische troep zijn=
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is een tijd geleden een vraag geweest over hoe je zelf geurzakjes kan maken. Misschien is dat wat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mss wel Doki, ik zal hem eens opzoeken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon lekker de deur opengooien en het hele huis luchten. Des noods een hor voor de beestjes.

Antwoorden (5)

Om je huiskamer lekker te laten ruiken heb je het volgende nodig: Neem een sinaasappel en steek er kruidnagels in. Let wel op dat de sinaasappel niet bederft!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Maar ik vind kruidnagel 1 van de vieste dingen die er zijn ;-D
Er is geen enkel 'geurproduct' dat je huis lekker laat ruiken.

Waarom niet? Omdat de lucht (als niemand thuis is/beweegt) stil staat/hangt in je huis. De geur die vrij komt, word dus niet verspreid. Je zal dus toch echt die chemische troep moeten aanschaffen, wil je de geur door je huis laten gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
burgos
10 jaar geleden
Helemaal mee eens,zelfs chemische troep??? ruikt je maar even.
Dus goed luchten dat werkt wel. Van mij een ++
Geur is een hoogst persoonlijk iets. Vaak zijn geuren verbonden met je jeugd. Een ouderwetse suggestie: doe een lap ( in een prop) met boenwas ( liefst bijenwas) achter de radiator. Veel mensen vinden dat heerlijk. Een schaal met appels doet ook wonderen. Nooit bananen.
Verder is - de basis- een schoon huis essentieel. Een volle stinkende stofzuigerzak ergens in en gangkast verpest alles.
Zet ook eens een bos violieren neer of andere geurende bloemen. Kamerplanten zuiveren de lucht, met name anthuriums. Niets beter dat natuurlijke geuren, daar kan geen geurstokje of -kaars ( nooit aan beginnen, puur chemisch) tegenop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volatile heeft roomspray in het assortiment. Deze is er in verschillende geuren. Ruikt erg lekker.
Verder is ventileren van de woning erg belangrijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf geurstokjes van rituals en mijn hele woonkamer ruikt lekker!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rituals wilde ik al eens proberen. Ga ik nu dus ook doen ^^ dank je!