hoe leg je nieuwe vloerbedekking in huis vol meubels

Ik woon in een klein appartement, het staat vol meubels en ik heb een angstige kat die niet buiten komt. Ik wil na 10 jaar eindelijk een nieuwe vloerbedekking nemen. Hoe doe ik dat als alles volstaat met meubels? Het is een tweekamerappartement, de slaapkamer is te klein als opslag. Het budget is klein en woon alleen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
10.2K

Antwoorden (2)

Als er geen mogelijkheid is om de meubels tijdelijk elders te plaatsen is de enig overblijvende optie tapijttegels te leggen. Dan kan je telkens een meubel verplaatsen en dat stuk vloer van een nieuwe tegel voorzien.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was ook mijn eerste gedachte; een praktische oplossing van het probleem. +!
De goedkoopste oplossing is kamerbreed tapijt en u kan best ALLE meubels op een helft zetten en daar de oude vloerbekleding uitbreken en daarna de nieuwe te plaatsen. Nu alle meubels verplaatsen naar de nieuwe kant en de andere zijde uitbreken en de nieuwe verder uitrollen.
Wat uw poes betreft, die zal dat wel overleven en zich ergens verschuilen als ze het teveel vindt, het zal wel geen probleem zijn zolang u in de buurt bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Erg omslachtig dat wel, maar zo had ik het ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En als je zeil laat leggen? Ik dacht dat ze dan perse willen dat de hele kamer leeg is?
Het lijkt wel een verhuizing!