Hoe kan ik het best een scheur in een armleuning van een bureaustoel repareren?

Er komt een steeds groter wordende scheur in de armleuning van mij bureaustoel. Hoe kan ik dit zo mooi mogelijk repareren? (Zie de foto's)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
6K

Antwoorden (4)

ik zou er een stuk zwarte duct-tape overplakken.
is niet echt fraai, maar dat is dit ook niet.
je beperkt zo wel de schade.
14 jaar geleden
Zo te zien lijkt het op skai. Er is een soort lijm waarmee je skai kunt "lassen". Ik weet niet hoe het heet.
Even vragen bij de bouwmarkt. Daar weten ze het wel.
Als dat niet werkt, kun je het beste een stuk skai kopen op de markt en de leuningen opnieuw bekleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door aan de onderkant van de scheur een ander lapje te plakken, met een stevige lijmsoort die hiervoor geschikt is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is duideluik geen leren bekleding,maar omdat de armleuning veel te lijden heeft zou ik er 2 mooie stukken leer overheen plakken.
Kijk bij de kringloop waar ze vaak leren stoelen en banken weggooien,en snij een stuk uit de achterkant van de rug van een stoel.
Deze achterkanten zijn vaak nog goed en hebben niks geleden.