Ja, er zijn bedrijven die dat doen.
Je kunt hier bijvoorbeeld een offerte aanvragen:
http://www.meubelreinigingenreparatie.nl/bankstel-opvullen/

Toegevoegd na 2 minuten:
Of hier:
http://www.meubelreparatie-nederland.nl/meubelreparatie/
https://www.kijkopmeubelen.nl/meubels-repareren/doorgezakte-bank/
http://www.meubelservicevankaathoven.nl/informatie/problemen-met-uw-bank/

Toegevoegd na 2 uur:
Als de vulling versleten is, zou je (als je handig bent) zelf de bank met koudschuim kunnen vullen.
Koudschuim is veerkrachtiger en gaat veel langer mee in goede kwaliteit in vergelijking met polyether.
- Kan intensief worden gebruikt vanaf een SG-waarde van 40-45
- Duurzaam en veerkrachtig
- Hoe hoger het soortelijk gewicht (SG) hoe hoger de veerkracht en duurzaamheid.
7 jaar geleden
"Bankstel Opvullen
Een bankstel opvullen is een vak apart. Door onze lange ervaring kunnen wij de meest uiteenlopende bankstellen opvullen. De werkzaamheden kunnen in veruit de meeste gevallen bij u thuis worden uitgevoerd.

Mogelijkheden
Wij kunnen de meest uiteenlopende zitkussens opvullen van klassieke of moderne zitmeubels. Hiervoor hebben wij verschillende mogelijkheden tot onze beschikking. U kunt bijvoorbeeld denken aan verschillende soorten opvul materialen. Afhankelijk van het bestaande materiaal maakt de meubelhersteller in overleg met u de beste keuze uit de vele mogelijkheden. Daarnaast kunnen wij behalve de zittingen ook rug of armleuningen opvullen.
Bij een bankstel opvullen is het de bedoeling om het zitcomfort te herstellen. Hiervoor kan het nodig zijn om ook uw nosagveren of singlebanden te controleren op nog voldoende veerkracht. Indien noodzakelijk kunnen wij ook hierin verbeteringen aanbrengen.
Onze werkwijze
Onze medewerkers kunnen bij u thuis het bankstel opvullen. U ziet wat er gebeurd. U heeft direct contact met de meubelhersteller. U bespaart op de transportkosten. Betaald pas wanneer u tevreden bent. En ook niet onbelangrijk u hoeft uw meubels geen dag te missen. Veel mensen kiezen daarom voor Meubelreiniging en Reparatie Nederland.

Garantie
Wij zijn alleen gebaat bij tevreden klanten. Om die reden worden onze medewerkers regelmatig bijgeschoold om hun kennis up to date te houden. Door onze goede contacten met leveranciers en fabrikanten. Volgen wij nieuwe ontwikkelingen op de voet. Onze garantie zijn onze medewerkers die u adequaat en vakkundig kunnen helpen.
Bent u onverhoopt niet tevreden ook dan krijgt u dezelfde dag nog een oplossing aangeboden. Wij zijn pas tevreden wanneer u tevreden bent."

Ik zou deze proberen: