Hoe kun je 2 vloerkleden het beste aan elkaar bevestigen?

Ik had een groot vloerkleed nodig, echter zo groot, dat dat speciaal gemaakt moest worden, 2 normale formaten vloerkleden waren wel de maat die ik moet hebben. Nu dus 2 hoogpolige vloerkleden gekocht en aan elkaar genaaid, maar door het verzetten van de stoelen, aan de eethoek, gaan de kleden toch over elkaar, waardoor er een hobbeltje ontstaat, ik wil ze graag, glad tegen elkaar aan hebben en houden, hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
14.8K

Het beste antwoord

Als ik jouw was zou ik proberen ergens anti slip te kopen.
Dat wordt ook onder kleine kleden gebruikt, zo dat het niet schuift.
In een zaak waar ze vloerbedekking verkopen is dat verkrijgbaar.
Misschien heeft dat bedrijf ook nog een andere oplossing.
In ieder geval succes er mee.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt burgos voor het meedenken , ik zal het aan mijn vader voorleggen.
burgos
11 jaar geleden
Wij hadden het zelfde probleem maar dan met 1 kleed.
Dat blijft keurig liggen met anti slip.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken, maar ook dit is de oplossing niet, wel een plus voor het meedenken, bedankt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toch het beste antwoord, omdat dit het meeste lijkt op waar het uiteindelijk wel mee is gelukt. Mijn vader heeft uiteindelijk de 2 kleden aan elkaar gezet met extra breed klittenband, wat de kleden tegen elkaar houdt en sterker is dan vastnaaien. In de hoeken van de kleden ligt wel een stukje antislip.

Andere antwoorden (1)

Om zeker samen te blijven kan u dubbelzijdige kleeftape op de grond plakken waar de beide tapijten samen komen. Daar legt u dan beide tapijten op en u heeft een (bijna) naadloze overgang en op de koop toe nog eens antislip ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tape hebben we al geprobeerd, dit krult op en laat los, door het verzetten van de stoelen, bedankt voor je antwoord, maar het is helaas geen oplossing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken. +