Ik heb van die stoelen waarvan je regelmatig de poten met een inbussleuteltje moet vast draaien. Wie heeft een tip?

Ik heb hier zelf niet genoeg kracht voor en moet het dus altijd aan een ander vragen. Weet iemand iets waardoor het aandraaien gemakkelijker gaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Je zou als je het toch aan iemand moet vragen om ze vast te draaien,gelijk kunnen vragen of diegene er een beetje lijm of secondenlijm tussen kan doen zodat ze niet meer telkens los gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Dit is wellicht een optie.

Andere antwoorden (1)

Neem of koop een hol pijpje ( tentstok of zoiets)en plaats die over de inbussleutel heen, dan ben je ineens tien keer zo sterk!
Dan kan je het bijna met je pink doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt. Ik heb nog een hol pijpje. Ik ga het eens proberen.