Waar vind ik een stabiele stellingkast van dit type? (zie vraag)

een paar maanden geleden heb ik deze stellingkast gekocht (andere winkel maar hetzelfde merk/type)

http://www.handhoreca.nl/assortiment_detail/201/1155/Vogue_voorraadrek_45cm_diep_afm__1830x_b_1525

ik wilde een stellingkast van dit type, maar zo stevig mogenlijk en met een diepte van iig 45 cm, dus heb ik ikea overgeslagen die het model omar voert (36 cm diep)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69829083/

de diepte was van belang om de magnetron er in te kunnen zetten.

maar ik vind de kast dus vrij instabiel. als ik de magnetron open trilt de kast als een pudding.

is dit inherent aan dit type stellingkast (zie foto)?

er zijn duurdere versies verkrijgbaar wellicht bij keuken groothandels. maar weet iemand een stabieler merk te noemen die dit type stellingkast maakt? misschien iemand die in de horeca werkt en ervaring heeft met dit soort kasten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.6K

Het beste antwoord

Een industriële stellingkast is inderdaad veel stabieler. Die heb je in dieptes van 40 of 50 cm (geen 45).

Alle mogelijke hoogtes, breedtes en aantal schappen zijn dan mogelijk. Ook is de prijs dan lager dan in het genoemde voorbeeld.