Waar koop ik een zwevende boekenplank?

Ik zou graag een zwevende boekenplank kopen. Een vereiste is dat ik het in een gewone winkel koop, dus niet op internet. Dus is er een winkel ergens in de buurt van Roosendaal waar ze deze dingen verkopen? (Geen moeilijke vragen over waarom ik dat ding in een gewone winkel moet kopen a.u.b.)

Toegevoegd na 11 minuten:
Voor de duidelijkheid, ik bedoel deze:

http://www.bestthings.nl/product/images/conceal%20book%20shelf.gif

http://www.marktplaza.nl/images/1/73/Zwevende-boekenplank-15289973.jpg

Dus niet de zwevende 'planken' van Ikea, er moet dus helemaal geen plank zichtbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goh, waarom moet je dat ding per se in een gewone winkel kopen ?
('t Is dat je er zelf blijkbaar graag over begint, anders zou die vraag nooit in me opgekomen zijn ;) )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn wel GAAF trouwens zeg.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn zeker gaaf, dat dacht ik ook net:p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zal het maar zeggen dan: mijn sinterklaas koopt niet op internet. :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, zeer plausibele reden toch dan ?? Ik zou voorheen ook moeten oppassen mijn schoonmoeder geen Internetkadootjes te vragen ; die had nog niet eens een computer.

Het beste antwoord

Ikea verkoopt ze, en ook de bouwmarkten (Praxis, Gamma e.d.) hebben ze.

Toegevoegd na 15 minuten:
Na je aanvulling: in de bron staat er eentje, en een werkbeschrijving om er zelf een te maken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Grootste producent hiervan is natuurlijk Ikea. Keuze uit verschillende kleuren en lengtes.

Toegevoegd na 56 seconden:
Dichtstbijzijnde van Roosendaal is Breda.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie de links van mijn bewerking hierboven, ik bedoel een plank die in zijn geheel niet zichbaar is. Dus zwevende boeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooh oke, die zijn wel gaaf! Moet eerlijk zeggen dat ik het nog nooit gezien heb.
Ik kocht er vorige week enkele bij karwei
Ik ga er van uit dat andere bouwmarkten ze ook verkopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikea heeft zwevende boekenplanken te koop... tenminste een half jaar geleden wel nog!
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien wel in de buurt ,want gamma en karwei verkopen deze van je foto ook