Het mechanisme in ons kiep kantel raam (van 1993) is stuk, wie weet waar dit nog verkrijgbaar is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Antwoorden (1)

Afhankelijk van het merk beslag zijn daar leveranciers voor. De merken zijn ondergebracht bij diverse dealers. Zo is Maco verkrijgbaar via Burghouwt en Roto via Dozon. Ook voor GU en Siegenia zijn dealers te vinden. Geef even aan welk merk het betreft.