De boxsprings zijn wel goed, maar daar zit al een matras op die helemaal niet fijn ligt.
En die zit bij de prijs in

Ze hebben daar matrassen en de goedkoopste die is best getest (ik geloof 109 euro) en mijn dochter heeft die en het ligt heerlijk. Ze hebben die matrassen ook wel eens in aanbieding en dan is ie geloof ik iets van 75 of 80 euro.

Deze matrassen zijn jaren geleden als beste getest en worden nog steeds verkocht.

Echt ze liggen gewoon fijn niet te hard en niet te zacht.

Ik heb zelf wel eens eens een hele dure matras van auping gehad en die weggedaan na een maand. Ik kon werkelijk net op dat ding slapen.

dus duur weil helemaal niet altijd zeggen dat het dan goed is.

Die van tempur daar zijn de meningen ook over verdeeld.

In de winter als het koud is dan stap je in je bed en dan is het een blok beton. Pas als het je lichaamstemperatuur heeft word het zacht. lijkt mij niet fijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Kwaliteit laag maar betaalbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook Leen Bakker heeft verschillende kwaliteiten. Wij hebben daar een matras gekocht SG40 met een lattenbodem die verschillende zones heeft. Het bevalt uitstekend.
Een goedkoper matras kan ook wel goed zijn maar alle waar naar zijn geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 18 jaar geleden een 2-persoonsbed ombouw met 2 nachtkastjes bij Leen Bakker gekocht. Is nog steeds in gebruik en naar tevredenheid.
De bedbodems (spiralen) en matrassen heb ik niet bij LB gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige dingen geld nu eenmaal: "alle waar naar zijn geld", en dat gaat vooral op bij zaken die lang mee moeten gaan. Een matras, ik neem aan dat je dat bedoeld, daar wil je graag lang mee doen dus kwaliteit is in deze best belangrijk. En dat kost nu eenmaal wat centen. Spullen van Leen zijn aardig maar verwacht er niet veel van bij intensief gebruik. Ikea, ook niet duur, heeft overigens al jaren lang matrassen die zeer goed uit de test's komen (sultan). Bezuinig niet op iets waar je elke nacht je rust vandaan haalt ookal is dat financieel niet makkelijker dan gezegd.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leenbakker is niet zo goed bevallen we hebben nu een zelfgemaakt bed (omdat het aan de muur bevestigd moest worden) met matrassen van de ikea ..... beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te wippen niet geschikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Daar heb ik ervaring mee.
Ik heb vroeger een houten een persoons ledikant gehad van Leen Bakker en ik sliep daar prima in/op hoe je t noemen wilt. Ik heb het jaren gehad en nooit geen problemen gehad.
Het bed staat nu nog steeds bij mijn ouders thuis en nu ligt mijn broertje er om het weekend in te slapen als hij thuis komt.
Het bed kraakte niet en was ook niet zo heel erg duur Ik kreeg het van mijn opa en oma cadeau voor mijn verjaardag dus ik schat dat het zo rond de 150 gulden koste toen des tijds.
(exclusief matras)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om je te kunnen helpen met deze vraag moeten er ook namen van matrassen worden genoemd. Je hebt zóveel soorten.! Je kunt niet zeggen dat Leen Bakker goede of minder goede matrassen verkoopt. Met alle gegevens erbij heb je wel een degelijk antwoord.

Zelf ik twee keer daar een matras gekocht. De eerste keer een goede, voor kind, de tweede keer een voor mezelf die na een maand weer weg moest want ik kreeg rugklachten.

Zoiets belangrijks als een matras, om je lichaam goed rust te gunnen, koop ik voortaan bij en "slaap"zaak. Met deskundig advies en kans om te proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je