waar vind ik tips voor het inrichten van een klein huis zonder het advies dat alles best "wit" of "neutraal" moet blijven?

Ik heb wel wat wit in mijn kleine huis, maar ik wil nu echt niet overal "wit" of "neutraal". Toch is dat één van de belangrijkste tips die je vindt bij het inrichten van een kleine woning.
zijn er sites, boeken enz... die daarvan afstappen, en waar het ook kleurrijk en flamboyant mag zijn in een kleine woning? zo ja welke?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit vind ik een leuke site met tips over het inrichten van een kleine woning: http://www.decoratingyoursmallspace.com Ze hebben het veel over handige opbergtips en zo en er staan ook kleurrijke voorbeelden van verschillende kamers in. De Ikea is natuurlijk ook goed in kleine kamers/woningen inrichten, ga maar eens in de showrooms kijken of www.ikea.nl Toegevoegd na 17 uur: www.pinterest.com is trouwens ook een leuke site. Hier kun je je favoriete dingen opslaan als je een account hebt. Het is een digitaal prikbord. Met de juiste trefwoorden of zoeken in categorie vind je ook veel leuke ideetjes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100