Waar kan ik zien welke ikea bank ik heb?

Ik heb een tweedehands ikea bank gekocht van toch wel al een paar jaar oud. Alleen nu vraag ik me eigenlijk af welke IKEA bank ik heb. Waar kan je dat vinden? Op het witte kaartje van ikea wat onderop de bank is geniet staat enkel:

- ID nummer: 13474
- klein onderaan: s017-0/9607
- Geschreven (ik weet niet waarom dit erop staat): 08/007

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
4.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je een foto?
misschien kan iemand hem herkennen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat niet, ik ben mijn fototoestel vergeten!

Antwoorden (1)

Bij Ikea zelf. Met de gegevens die je hebt zullen met een paar muisklikken kunnen achterhalen om welke bank het gaat.
Je zou ook een kijkje kunnen nemen in wat oudere Ikeagidsen kunnen nemen.