Waar vind ik kunststof opslagruimtes die je zelf in elkaar kan zetten?

Ik zoek dus kunststof plaatjes, die je met klemmen aan elkaar kan doen. Je kan er bijv CD vakjes mee maken, of kleine ruimtes in je keukenla of kledingkast bijv.

Zoiets als dit, maar dan geen roosters maar kunstsof, en iets kleiner http://www.deleestafel.nl/shop/tijdschrift-accessoires/tijdschriftenrekken/draad-opberg-kubus.aspx

Ikea lijkt me voor de hand liggend, maar ik vind ze niet!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Misschien bij de blokker of bij de xenos. En anders kan je bij een bouwmarkt kijken zoals de praxis of de gamma ik denk dat ze daar ook wel van die dingen hebben.