Waar kan ik vierkante pluizige blokken kopen?

Om een voorbeeld te noemen; dobbelstenen. Je hebt van die grote vierkante pluizige blokken maar ik ben op zoek naar een egale kleur. Echter heb ik dit zakelijk nodig voor een foto dat in mijn huisstijl is. Ben dus op zoek naar iemand / bedrijf die deze kussens kan maken met mijn opgegeven kleuren. Iemand een idee?

11 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ideeën genoeg :)

Je kunt het een klerenmaker, stoffeerder, tapijten/gordijnen winkel medewerker(ster) vragen. (wel de duurste oplossing denk ik)

Je kunt naar een zaak gaan waar ze "jou smaak" verkopen en vragen bij welke fabriek ze zijn gemaakt om ze daar te laten maken of ze simpelweg meteen al bij de winkel te bestellen. Denk hierbij aan speelgoed winkels oid.

Je kunt ze makkelijk (omdat het voor foto's is) zelf maken dmv ijzerdraad in een vierkant te buigen en hem inpakken met een stofje naar keuze.

Misschien kun je ze zelfs al op marktplaats vinden of ga anders eens een praatje maken bij de "handenarbeid leraar" van een gehandicapteninstelling. Zij kunnen vaak een extra centje gebruiken en je geeft ze op deze manier een leuke kans om ze een product te leveren waar jij waarde aan hecht ;) Dan nog niet gesproken over de breiende oude dames in een verzorgingshuis ;) succes.