Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik mijn nieuwe bureaustoel niet langer statisch?

Mijn nieuwe bureaustoel geeft me elke keer een optater als ik opsta. Zelf draag ik geen kunststoffen, maar mijn stoel mag me niet en ik kan hem moeilijk aarden aan de radiator of zo. Bestaat er misschien een spray, of weet iemand een truc?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het aan de stof licht kun je met een droogtrommeldoekje over de zitting wrijven. Of een beetje wasverzachter gemengd met water op de zitten sprayen. Wasverzachter maakt je wasgoed antistatisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahah!

Andere antwoorden (1)

Is het echt je stoel ! Of de combinatie vloer bedekking stoel . Of toch je kleding . Maar je hebt al wat oplossingen , maar deze helpt ook een natte thee / hand doek ja niet kledder over de stoel halen (de plus jes en de minnen worden neutraal ) een natte doek op hangen kan ook helpen in dien de lucht te droog is kan ook helpen . Bij droge lucht (vorst ) maar ook bij kamer tempera tuur kan het verschijnsel versterken . Is het de combi stoel en tapijt , de planten spuit , of iets onder de stoel leggen karton , rubber . Of ja met natte doek van stoel naar de vloer :) succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding