Waar kan ik kussenhoezen van 55x55cm kopen?

Ik heb al overal op internet en in winkels gezocht maar kan het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Cryofiel
11 jaar geleden
Kijk eens in Duitsland, of bij een Duitse winkel. In Duitsland zijn die enorme kussens nog heel gebruikelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies Kitten!

Het beste antwoord

Je kan het altijd evt zelf maken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet ik, maar ik wil eerst kijken of er ook te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikea misschien?
Ivana
11 jaar geleden
je kan een kussen van 55 cm best in een hoes van 50 cm stoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In een hoes van 60 cm gaat het vaak nog beter ook... ;)

Andere antwoorden (4)

Ikea heeft het vast wel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat dacht ik ook, maar zelfs die hadden ze niet!
Bij de action :-) heb er laatst ook gehaald. Niet heel veel keus maar mijn kleur en smaak hadden ze toevallig. Maar dat assortiment wisselt nogal dus ze hebben nu misschien weer wat anders qua kleuren. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ook bij de action geweest bij mij in de buurt, maar daar hadden ze enkel de maten 40x40, 50x50 en 60x60
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmmmm vreemd. Ik heb ze er laatst echt gekocht. En trouwens misschien passen ze in een hoes die iets groter is of die van 50x50. Gewoon meenemen en gaan passen ;-)
Kwantum en Leen Bakker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeeman heeft ze ook.