Past dit allemaal in een studentenkamer van 14 à 16m2?

Ik heb: een bureau, kast (gewoon met twee deuren), 1persoonsbed, tweepersoonsbank, tafelmodel koelkast, tijdschriftenrek (1m breed voor tegen de muur), bijzettafel, tvkast (1m80 breed, is gelijk ook opbergkast) en een wastafel die er standaard in zit. Zou dit op een fatsoenlijke manier in deze ruimte passen met nog wat loopruimte over? Ik kan niet zo goed incalculeren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.3K

Het beste antwoord

Met een online floorplanner (zie in bron) kun je makkelijk bekijken of alles past en op welke manier de indeling het handigst is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ bedankt voor de tip, ik gebruik roomsketcher.
http://www.clickx.be/workshops/137993-10/teken-je-huis-met-roomsketcher/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog handiger (tenminste vind ikke...): teken de kamer op schaal, knip je meubeltjes op schaal uit en ga lekker schuiven....

Andere antwoorden (1)

Buro: 1,5 m^2, kast 1 x 0.6m, bank: 2m^2, koelkast 0,6 x 0,6, tsrek, 0,4 x 1, tvkast 1,8 x 0,5, bijzettafel nihil.

Moet dus kunnen!

Toegevoegd na 1 minuut:
+ bed 2m^2, je kan ook een slaapbank nemen, tweepersoons, wordt het misschien nog wel gezellig...