Is de website easdeco.nl betrouwbaar?

Wij zouden hier wat willen bestellen, maar aangezien er zoveel prijsverschil zit tussen deze aanbieder en andere aanbieders vraag ik mij af of dit dan niet 'te mooi is om waar te zijn'. Ik kan op Google alleen iets vinden over staaltjes die niet binnen zijn gekomen, niets over de levering van op maat gemaakte producten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Niet zoveel mis met die site hoor. Ziet er netjes en overzichtelijk uit, en ze geven gewoon zelf aan dat ze prijsvechters zijn, met o.a laagste prijsgarantie.

Ze hebben ook een qshop-keurmerk, met een geschillencommissie, en hoewel mij dat keurmerk niet het beste lijkt, sta je in ieder geval niet geheel machteloos bij geschillen.

Er staat ook een telefoonnummer, en een postbusadres. Dat laatste is niet echt fraai, maar als je doorklikt op het keurmerk komt er een keurig (straat-)adres tevoorschijn. Voor mij geen reden om die winkel bij voorbaat niet te vertrouwen.

Stuur eens een mailtje of bel eens op met een paar vragen over de spullen. Dan krijg je al snel een indruk hoe het met de klantenservice is gesteld.

Overigens zou ik zelf nooit raamdecoratie in een webwinkel willen kopen, omdat ik die spullen wil zien. Zeker als het op maat gemaakt moet worden. Het lijkt mij onmogelijk om iets over de kwaliteit te weten te komen, via een website. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt. Ik wilde ook eerst staaltjes aanvragen, maar als deze site sowieso niet betrouwbaar blijkt te zijn ga ik daar ook niet aan beginnen. Bij de bouwmarkten vind ik de kwaliteit van de jaloezieën ronduit bagger als je daarvan de prijs ziet (ruim 500 euro waar deze site ze voor 180 euro aanbiedt). Voor dat geld mag de kwaliteit wel wat minder zijn, als we over een paar jaar weer willen veranderen is het in ieder geval geen onnodig weggegooid geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grappig dat je over bouwmarkten begint. Toen ik mijn antwoord al had gepost, moest ik daar opeens aan denken. Echt allemaal bagger? Er zijn er nogal wat: Praxis, Gamma, Karwei, Hornbach..... ze verkopen toch niet allemaal troep? En ze geven vaak hoge kortingen.
Vaak aanbiedingen, kortingsstickers, klantenpas etc. Ook al eens bij Hema gekeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook mét korting (toevallig nu) is de prijs zo ongeveer het dubbele, als het niet het driedubbele is. En ja, ik ben bij iedere bouwmarkt geweest, en wat ik dan al snel zie bij de demo modellen zijn rafeltjes aan de zijkanten. Voor zo'n prijs verwacht ik toch wel erg mooie en goed afgewerkte jaloezieën, anders ga ik liever langs een speciaalzaak of zoek ik het op op internet (vandaar deze site, sommige sites hebben een winkel maar deze denk ik niet). Daarbij houden wij van verandering, onze meubels hebben we zo neutraal mogelijk gehouden zodat we met de verdere aankleding eens wat anders kunnen doen. En eens in de zoveel tijd ruim 500 euro voor 1 jaloezie vind ik veel te veel.

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk,het kan best een betrouwbare site zijn,maar waarom zou je nu risico,s lopen.Je schaft zo iets maar 1x aan dus ik zou de gok niet wagen.Als je bij b.v Leen Bakker koopt,en die zijn altijd goedkoop komen ze de maat nemen,als je dat zelf moet doen is eigenlijk geen doen ,je moet met zo veel dingen rekening houden,dan is een foutje zo gemaakt.Kijk nog eens goed om je heen,als dit bedrijf zo goedkoop is, zou het veel bekender zijn.
Suc6 met het zoeken.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Leen Bakker zijn ze óók erg duur. Het zijn namelijk geen standaardmaten en zijn ruimer dan de maximale maat die ze verkopen. Het is dus echt maatwerk (wat overigens zelf makkelijk op te meten is). Ik kom vrijwel nergens onder de 400 euro voor de roljaloezieën die ik wil. Voor nu wil ik dit, maar zoals ik al bij het vorige antwoord heb gereageerd, wij houden van verandering, eens in de zoveel tijd 500 euro voor raamdecoratie vind ik teveel.