Welk programma kan ik gebruiken om oud-roze met andere kleuren te mengen?

Ik wil graag mijn gordijnen, oud-roze, kleuren, nu zoek ik een programma waarmee ik kan kijken welke kleuren ik krijg als ik dat met oud-roze meng. Weet iemand misschien een handig programma daarvoor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je een t.v.programma of iets anders?
Je kan toch bij de drogist verf kopen om stoffen te verven? Zij kunnen je ook adviseren neem ik aan.

Antwoorden (1)

als je de verf er voor hebt staat er koude of warme bewerking bij ,maar ik zou lapjes als je die heb het eerst in een emmer proberen dan kom je niet voor verrassingen te staan,want de originele kleur van je gordijnen spelen ook een rol

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.dylon.nl/products/verven/textielverf-voor-wasmachine/mischien heb je hier iets aan?

Toegevoegd na 45 minuten:
geloof dat de link het niet doet maar mischien dat deze het doet en heb je er iets aan http://www.dylon.nl/inspiration_interior.html