Waar kan ik originele trapmatjes vinden?

Ik ben op zoek naar originele trapmatjes/trapbescherming.
Ik heb al verschillende sites bekeken maar het is moeilijk iets origineels te vinden. Vaak komt het neer op 100 verschillende kleuren vloerbedekking. Ik zou graag iets met een leuk printje vinden wat echt een eigen "touch" aan het huis geeft.

Deze bamboe matjes vind ik ook wel aardig (tenminste origineel):
http://www.mijnkarpet.nl/traptreden/bamboe-traptreden.html?utm_source=social-mining&utm_medium=organic&utm_campaign=www.mijnkarpet.nl&utm_term=trap

Maar veel verder dan een enkele bamboe of rubberen mat kom ik niet.
Wat ik in m'n hoofd heb zijn witte matjes met als print een grote afdruk van een hondenpoot bijvoorbeeld, of hoefijzers. Of iets van Escher...

Of heeft er misschien tips om ze zelf te maken, maar wel zo dat het nette matjes worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

je hebt het over trapbekleding dan zijn de traanplaat matjes misschien iets voor jou.
zelf heb ik halve maantjes liggen op een witte trap.
Onverwoestbaar.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb nog een idee.
Er zijn genoeg mensen die tapijtjes knopen in elke gewenste vorm en desgin en deze ook keurig afwerken.
Je kan ze op de trap na de hand bevestigen met lijm of tape of eventueel met speciale afwerkbandjes.
dan heb je echt iets unieks wat niemand heeft.
En als je het zelf kan nog beter.
Anders een advertentie plaatsen hiervoor.

Toegevoegd na 1 uur:
dit heet trouwens smyrna deze techniek.