Waar koop ok een mooie volle Kentia Palm op hydrocultuur?

Ik heb meerdere en dure palmslagen gekocht maar gaan steeds dood doordat ik, of de verzorgers wanneer wij met vakantie zijn, ze toch te veel water geef.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

De kentia palm is inderdaad een makkie om hem goed te houden.Alleen niet in de felle zon.Ik ben voor je aan het zoeken geweest op internet, maar er is weinig over te vinden.Ik denk als je naar een groot tuin centrum gaat,dat als ze hem niet hebben ze er wel voor kunnen zorgen.Of in iedergeval weten waar je moet zijn.
Suc6 met het vinden.
burgos
11 jaar geleden
Wellicht op onderstaande site, ze hebben ze in de verhuur maar verkopen ze ook, je kunt de prijslijst downloaden.

http://www.poleypalm.nl/index.php?option=verkoop