HEMA Xenos, ikea

Toegevoegd na 51 seconden:
en het ligt er maar aan welke spullen, maar blokker en Action hebben ook wel wat

Toegevoegd na 1 minuut:
en het ligt er maar aan welke spullen, maar blokker en Action hebben ook wel wat
anneliez
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ikea Amsterdam?

Hier het adres voor je TomTom ;) :
Hullenbergweg 2
1101 BL Amsterdam Zuidoost
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Ikea hebben ze een soort "starterkits" waarmee je voor heel weinig geld een zo goed als compleet pakket kan kopen met de basis spullen om te kunnen koken, inclusief pannen, koekenpannen, bestek en servies.
Ook losse spullen zijn bij Ikea uiteraard te koop, en de basis dingen vind je volgens mij nergens goedkoper!

Plan B zijn de Blokkers en Marskramers, dan hoef je niet met de auto, en ze hebben ook buitengewoon goedkope basisspullen, ook apparatuur van eigen merken (staafmixers, toasters, koffiezetapparaten...) stukken goedkoper dan de bekende Philips, Princess en dergelijk.