Waar koop ik handdoekhaakjes waar je de hand- of theedoek in klemt?

Ik heb haakjes voor keukenhanddoeken waar je de handdoek in klemt. Er zit een soort V groef in waar je de doek in klemt. Ik weet alleen niet meer waar ik ze gekocht heb. Normale handdoekhaakjes gaan er altijd (onterecht) van uit dat er een lusje aan de doek zit. Meestal beland de doek dan los op het haakje en valt er geregeld af.

Waar zijn die dingen te koop?

11 jaar geleden
in: Interieur
5.1K
paulus811
11 jaar geleden
Dank je, maar daar ben ik geweest.

Het beste antwoord

Ik denk dat je deze bedoeld.
Ze zijn op onderstaande link te koop,maar ze zijn best prijzig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Juistem, precies die bedoel ik. Een beter antwoord komt er niet, dus de puntjes zijn voor jou. Thanks!

Andere antwoorden (5)

Bij de Wibra (ik geloof 50 cent voor 5 stuks)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Bedankt Freekfluweel, maar zijn dat niet die lusjes met een knijper die je vervolgens ook weer aan een normaal haakje hangt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké, ik snap nu wat je bedoelt. Ook bij de Wibra, Zeeman of de Action.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de "SORBO"stelling bij de plaatselijke supermarkt.
Ik vermoed dat zulke haakjes wel te krijgen zijn bij de Ikea? En anders bij de blokker? Ik hoop dat u er wat aan heeft!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
dank je +. Bij Blokker ben ik al geweest, bij IKEA nog niet. Blokker heeft ze niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij hebben ze die haakjes idd bij Ikea
Hoi,
Ik zou ook zeggen de Ikea, misschien zelfs wel bij de Xenos of een Albert Heijn, die hebben ook handige spullen voor in huis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
action blokker v en d verwacht niet veel geld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemd genoeg kan ik ze in Nederland niet vinden, maar wel bij onze zuiderburen: http://www.cuizine.be/cz/shopping.php?htype=1&hcatid=905&scatid=1202&merkid=3671&prodid=24597, of http://www.idelica.be/trudeau.html (onderaan de pagina).
Amadea
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Precies! Die in de tweede link is wel ongeveer wat ik zoek. +