Kan iemand mij wat meer vertellen over deze Twemco klok ?

Ik heb natuurlijk zelf ook al wat gezocht maar ik heb niks kunnen vinden. De klok is door mijn pa "gered" uit een pand wat gesloopt ging worden en sindsdien heb ik hem in mijn bezit omdat hij te groot was.
Het viel mij wel op dat de Twemco klokken allemaal een Quartz logo hebben onder het Twemco logo.
*zie foto's voor details*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
2.3K

Het beste antwoord

Twemco is een firma in Hong-Kong en maken hoofdzakelijk electrische klokken. Als u hen een mailtje stuurt zullen zij wel een gebruikershandleiding sturen in een pdf-je.
Wel in het Engels.
Hun emailadres is info@twenco.com.
Succes.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb die mannen hun website gevonden.
Zal u wel op weg helpen voor meer info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, ik zie dat ze in 1968 begonnen zijn en op de aanwijzingen voor het instellen van het schrikkeljaar word 1975 gebruikt. Dus zo te zien heb ik een vrij oud model, maar ik zal ze even een e-mailtje sturen.
Bedankt

Andere antwoorden (1)

als je TWEMCO googled zie je nieuwe klokken te koop vanuit Singapore. daar staat een heleboel informatie, en de geschiedenis van deze klokken.
http://flip-clock.net/flipclocks.html