Wat zijn de voordelen van kantoorscheidingswanden voor bedrijven?

En wat zijn redenen voor bedrijven om zo'n wand te plaatsen? Privacy?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (3)

Daarmee wordt de mogelijkheid bevorderd om zich meer te kunnen concentreren....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wil als werkgever ook een sfeer creeren,stel er zitten 40 mensen op kantoor, dan zou het wel een erge grote ruimte worden.En meestal zitten er bepaalde afdelingen bij elkaar
De verkoop,inkoop,service,enz enz, zitten bij elkaar.
burgos
12 jaar geleden
Dit is een soort goedkopere, maar ook socialere manier van kamers creëren. Zo zit iedereen wel in dezelfde ruimte, maar door de scheidingswand kan je je toch afsluiten. Zo wordt overlast van elkaar verminderd.