Waar kan ik in midden Brabant een gaskacheltje kopen???

Ik bedoel zo'n kacheltje op butaan/LPG/etc flessen met wieltjes eronder zodat ik hem kan verrijden. Merken zijn Campingaz/CNC / etc. De enige winkels die ik kan vinden liggen ver buiten Brabant. Wie weet een winkel waar ze zoiets hebben in de buurt van Tilburg, of wat verder weg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

J.E. Dibbets
Wilhelminalaan 37a.
5541 CS Reusel - Zuid Brabant
Tel: 06-34242731

deze man verkoopt die kacheltjes en zit in brabant en gelderland...

kijk even op deze site...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie maar die man reageert nergens op. Ik denk dat ze niet meer bestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gekocht !!

Andere antwoorden (1)

Waarom ga je niet kijken in een campingwinkel ik zag dat er diverse in de buurt van Tilburg zijn.

Toegevoegd na 34 minuten:
Wat dacht je van de De Wit in schijndel.
Die heeft kachels zijn voor de camping maar die gaan wel op gas.

Toegevoegd na 38 minuten:
Kijk maar eens op hun site dan kun je zien wat ze zoal verkopen zag kachel op rollers voor 69 euro en 82 euro.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik ga er eens kijken.