Waar (in welke winkel bijv.)kan ik leuke kunstplanten/bloemen, eventueel al in bak vinden voor op de vensterbank?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
2.1K

Antwoorden (7)

Als er een Action bij je in de buurt is, ga daar kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Ze hebben daar leuke kunstplanten en bloemen en ook nog goedkoop want bij tuincentrums betaal je de hoofdprijs.
Bij elk groot tuincentrum kun je kunstbloemen/planten kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Praxis (met tuincentrum), Hornbach en elk tuincentrum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xenos of Gamma of mars kramer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb 2 mooie kunstplanten bij de ikea vandaan
12 jaar geleden
Bij een tuincentrum zijn ze wat duurder, maar redelijk natuurgetrouw.
Action heeft er ook heel veel, maar deze vind ik wel wat nep.
Xenos en Ikea hetzelfde verhaal...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xenos! Ik heb op mijn kamer een vaas staan met allemaal leuke bloemen. Ik was laatst in de Xenos In Helvoirt en daar hadden ze hele leuke bloemen/planten! Anders zullen ze die wel hebben in een tuincentrum! Succes