Hoe kunnen wij als beste ons waterbed verplaatsen ivm werkzaamheden?!

Wij hebben een groot waterbed wat tegen de muur aan staat. De buitenkant (ledikant) is van hout en komt tot aan de grond. Wij willen het bed verplaatsen maar dat gaat bv niet met een steekwagen (ledikant komt tot aan de grond, zit geen opening). Het liefst willen wij het waterbed niet leeg laten lopen. Verschuiven gaat ook niet.... Heeft iemand een ander idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
2.8K

Het beste antwoord

Pak 'em beet zo'n 500 liter water....vergeet het maar. Als je hem al verplaatst zou krijgen gaat hij kapot omdat er nog water in zit. Je kunt hem alleen leeg pompen en zelgs dan moet je er voor zorgen dat hij HELEMAAL leeg is. Als er nog 10 liter in zit is hij zo naar de kl@#ten.
Bij een gereedschap verhuur zaak ( Boels e.d.) hebben ze er speciale pompen voor.
Geloof me; het heeft mij een nieuw waterbed gekost

suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had al zo.n vermoeden +

Andere antwoorden (1)

Er is geen andere oplossing dan het leeg te pompen.
Al het water moet uit, zelfs vacuum gezogen worden om te voorkomen dat de matras stuk gaat of de stabiliteits schotten zich gaan verplaatsen.
Het snelst is om een electrische pomp te huren. Dit kan bij een waterbedden specialist.
Het moet echt nauwkeurig gebeuren, je kunt desnoods een specialist erbij halen. Doe je het toch zelf dan heb je een grote kans dat je garantie vervalt.