Wat komt er kijken bij een verhuizing?

hallo binnenkort ga ik verhuizen , van woudrichem naar sittard.
nu is mijn vraag waar vind ik een goed verhuisbedrijf, en moet ik zelf de meubels die uit elkaar kunnen uit elkaar halen, en moet ik zelf voor verhuis dozen zorgen , of doet het verhuis bedrijf dit????????

Toegevoegd na 6 dagen:
ook zou ik willen weten wat het gemiddeld gaat kosten , als iemand dit weet.
ben er erg benieuwd naar.

Weet jij het antwoord?

/2500

gefeliciteerd (denk ik) met je nieuwe woning. kijk eens op deze site: http://verhuisbedrijven.nl/ En bel gewoon verschillende bedrijven, en vraag offertes aan. Je kan natuurlijk ook zelf verhuizen als je niet al te veel spullen hebt. Probeer gewoon verhuisbedrijven uit door te zeggen dat de ene iets voordeliger is dan de ander..

Als je een echt goed verhuisbedrijf inschakelt, hoef je zelf helemaal niets te doen. Zij zorgen voor de dozen, pakken alles zelf goed in en halen, indien nodig, meubels uit elkaar. Kijk eens op internet voor adressen en vraag wat je eventueel zelf zou moeten doen, wat het gaat kosten enz. Toen mijn broer enkele jaren geleden naar de V.S. is verhuisd mochten ze zelf helemaal niets doen i.v.m. de verzekering.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100