hoeveel lampjes doe ik ongeveer in deze kerstboom? (zie toelichting)

ik heb gister een kunstkerstboom gekocht (je kan er maar op tijd bij zijn;) van 2,10m hoog, hoeveel lampjes moeten daar in om leuk gevuld en niet te vol te zijn?
(Wat doen jullie en liefst even n fotootje erbij.....)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het ligt eraan hoe groot je lampjes zijn. De meeste mensen hebben kleine lampjes dan moet je er idd 200 tot 400 in doen, maar je kan ook grote lampjes kopen en dan doe je er minder in. Je moet kijken wat je mooi vind. en beter te veel lampjes in huis dan onder het opzetten te weinig hebben en eerst weer nieuwe moeten halen want dat is echt vervelend

5 lampensets, ik heb helaas geen foto, want daar moet ik weer een nieuwe boom voor kopen.

zelf heb ik een boom van 1.85cm. ik doe er 100 ledlichtjes in,ik vind het genoeg zo maar er zouden best nog wel 50 bij kunnen dus ik denk met een boom van 2.10 zouden 200 ledlichtjes mooi zijn.

Dat is per persoon verschillend, ook maak het uit wat voor lampjes je hebt en of je alleen maar wit. Ik heb er maar een goede zestig lampjes in maar dan wel de ouderwetse schroeflampjes.

Als je het echt mooi wilt maken moeten er toch minimaal 200 honderd lampjes in hoor, ach het is toch maar 1x kerst Wat kan jou het schelen

onze kunstboom van 2,25 krijgt elk jaar 400 kleine lichtjes 2 strengen van 200 het is maar net wat je mooi vind. doe hem anders eerst met 200 lichtjes zodat je kunt zien of dit voldoende voor je is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100